Aerobatics- What can I see more? :) Aerofestival #4

W poprzednich postach zachwycałem się akrobacją zespołową, ale najwięcej radości sprawia mi oglądanie akrobacji indywidualnej :D Między innymi dlatego odwiedziłem Aerofestival. Samoloty akrobacyjne w powietrzu wykonują to, czego nie potrafią nawet ptaki! 
Aerofestival był okazją dla mnie, aby pierwszy raz zobaczyć pokaz pana Marka Choima i byłem bardzo zadowolony. Wykonana wiązanka była bardzo dynamiczna i efektowna. Klasyczna Extra 300L w powietrzu prezentuje się interesująco ;)

Artur Kielak (zobacz link) , XA-41 (SP-EED), a w myślach kawałki: Bodies (Drowning Pool) Would (Alice in Chains) oraz World on Fire (Slash)- Mistrz zawsze lata do najlepszej muzyki i oczywiście tradycyjnie lata jak zaczarowany xD Sądzę, że kiedy Artur kręci akrobację, wtedy jest w swoim żywiole albo w siódmym niebie :)
Artura Kielaka uważam za swojego głównego mistrza i jestem z tego bardzo dumny. Kiedy z zapartym tchem oglądam wiązanki Artura czuję olbrzymią satysfakcję, dumę, radość i mam poczucie podniosłej chwili ;) Jest to fantastyczne uczucie :D Jego możliwości podziwiałem już wcześniej (Płock 2013). Uwielbiam styl latania Artura i przy każdej okazji będę starał się odwiedzać imprezy lotnicze z jego udziałem.
Trudno było Artura w sfotografować w akcji.CDN...














Pan Marek Choim, Extra 300L (G-JJIL)









Show must go on!

Z lotniczymi pozdrowieniami Krystian xD
Zdjęcia przy współpracy z A.D

Komentarze

  1. Podoba mi się ta fotorelacja, kiedyś miałam okazję polatać szybowcem - wspaniałe uczucie, a co dopiero muszą czuć "tamci w górze" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :) Bardzo Ci zazdroszczę lotu szybowcem- fantastycznie :) Zachęcam do częstszego kontaktu z lotnictwem, bo to coś niezwykłego :) Zapraszam częściej na mojego bloga i życzę udanej poprawki :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty