Trochę radości- przelotówki (REPLIKA)

 W tej notce nie będę za dużo się rozpisywał bo nie ma sensu. Po prostu wstawię kilka zdjęć samolotów na wysokościach przelotowych. Jakość może nie powala, ale liczą się owoce :) Przed zestrzeleniem przez Rosjan malezyjskiego Boeinga 777 nad Ukrainą nad moim domem przelatywały wszystkie możliwe samoloty pasażerskie. Najwięcej radości dawały mi te największe jak Airbus A380, Boeing 747, Boeing 777 oraz Airbus A340. Na chwilę obecną pozostały małe 737 i A320 plus Airbusy A340 Lufthansy, które wracają z Szangahaju i Tokio do Monachium. Flightradar24, słoneczna pogoda, jakaś dobra cyfrówka i można działać :) Całkiem fajny sposób na odstresowanie i zabicie nudy. Dzięki portalowi Flightradar24 3 lata temu nauczyłem się bezbłędnie rozpoznawać przelatujące samoloty. Zdarza się, że gdzieś stoję i mówię... "akurat leci A380" albo 777 i wtedy ktoś mnie pyta skąd ja to wiem. Wróżbitą Maciejem czy tam Zefirem to ja nie jestem i nic sobie na spontana nie wymyślam :P
Pilotem samolotów pasażerskich nigdy nie chciałem zostać i nawet o takim czymś nie myślę... już trochę za późno. Ale z wielką chęcią na chwilę chciałbym być w kabinie pilotów, aby móc nacieszyć się wspaniałymi widokami z latającego biura... może kiedyś...


Aaaa i jeszcze jedno... teorie na temat chemtrails, czyli chemicznych smug są wyssane z palca i poświęcenie im uwagi to zwykła strata czasu.


(Boeing 747 zwany "Jumbo Jet" Podczas lotu jak i na zdjęciu widać, że smugi z czterech silników zbiegają się jakby w dwie)


(Boeing 777, największy dwusilnikowy samolot pasażerski na świecie, niezwykle głośny, a gondole jego potężnych silników są widoczne z pułapu 11000 metrów gołym okiem, nie da się go pomylić z żadnym innym samolotem)


(Airbus A340, bardzo długi kadłub i cztery silniki, cztery smugi obok siebie- to jego cechy charakterystyczne)


(Jest i on, Airbus A380, największy pasażerski samolot na świecie)


(Osławiony Dreamliner- Boeing 787 niestety nie z LOT-u, lecz Air India, ma bardzo charakterystyczne skrzydła i w ogóle wymiary jakby kwadratowe)


(Boeing 737 -Ryanair, mały samolocik, był na holdingu)


(Boeing 737 Enter Air po starcie z EPPO -Port lotniczy Poznań -Ławica, można podziwiać winglety, czyli pionowe końcówki kończące skrzydło, jeżeli je widać z ziemi to jest OK)

Poza protokołem dodam, że miałem okazję także podziwiać Airbusa A330, Boeinga 767, Boeinga 757, AVACS-a, Bombardiera Q400, McDonnell Douglas MD-11, Saaba 340)

To niestety replika mojego oryginalnego posta, który zniknął w wyniku awarii mojego Bloggera... z kim ja pracuję :/ W związku z tym proszę Was o rozpowszechnianie tego posta ;)


Zdjęcia przy współpracy z A.D
Z lotniczym pozdrowieniem Krystian xd

Komentarze

  1. Latające po niebie samoloty zawsze przykuwają naszą uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O właśnie, zawsze sprawiają coś takiego, że zatrzymam się i odruchowo szukam ich na niebie ;) Kto wie, może kiedyś ktoś będzie mnie szukał na niebie :D Lotniczo pozdrawiam ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty