Za sterami Boeinga 737- LOTY MARZEŃ

Bardzo się cieszę, że kolejny raz mogę podzielić się z Wami moimi lotniczymi doświadczeniami. Tym razem miałem okazję spróbować swoich sił za sterami pasażerskiego samolotu  Boeing 737. To bardzo popularna dwusilnikowa maszyna, którą można spotkać w prawie każdym porcie lotniczym  na świecie (no oprócz Radomia). Wyjaśniam, że ja miałem do dyspozycji tylko i wyłącznie replikę kokpitu samolotu Boeing 737-800 NG, która została zaadoptowana jako najnowocześniejszy i ultra realistyczny symulator lotów w Polsce. Takie miejsce dla pasjonatów lotnictwa i nie tylko zostało zorganizowane przez LOTY MARZEŃ we wrocławskim wieżowcu SkyTower.

Z Panem instruktorem w kokpicie po lądowaniu :)
Pierwsze odczucia po wejściu do kokpitu są fantastyczne i można poczuć się jak w prawdziwym samolocie! Fotele, wolanty i układ przyrządów sprawia, że czujesz się jakbyś właśnie wszedł do jednego z Boeingów na płycie postojowej.

Zasiadłem na lewym fotelu kapitana, a z prawego fotela przesympatyczny Pan instruktor krótko opowiedział mi o najważniejszych przyrządach, procedurach oraz o tym, jak nasz lot będzie wyglądać. Lot był fantastyczny, atmosfera świetna, niesamowita moc radości, ale najbardziej się cieszę, że pierwszy raz dane mi było sprawdzić taki symulator. Bardzo podobał mnie się pilotaż według przyrządów, zwykle jakoś ciężko mi przychodziło wyobrażenia o tym, ale jak widać to doświadczenie było mi potrzebne. Symulator świetnie pokazał mi, że najtrudniejszym manewrem jest lądowanie- tak jak w rzeczywistości. Analogicznie jak podczas prawdziwego lotu  odbywa się ono przy wykorzystaniu systemu ILS,  a komputer pokładowy w czasie lotu generuje autentyczne komunikaty.

Lot nad Dubajem, po lewej stronie widok na Wyspy Palmowe
Jestem przekonany, że wrócę na pewno do tego miejsca i będę chciał odbyć kolejny, ale już dłuższy lot. Moich znajomych oraz czytelników także zachęcam do spróbowania swoich sił w takim symulatorze i rzecz jasna odwiedzin LOTÓW MARZEŃ we Wrocławiu! W moim przypadku będzie to albo listopad bądź grudzień.  Przy okazji będę chciał poprawić jakieś swoje niedociągnięcia i idealnie wylądować ;)

Profesjonalizm tego symulatoru jest na poziomie mistrzowskim
O tym wyjątkowym miejscu we Wrocławiu dowiedziałem się od znajomych pasjonatów lotnictwa  na Instagramie. Swój lot odbył tam także YouTuber DeeJayPallaside, pilot Artur Kielak oraz stewardessa PLL LOT Julita, która prowadzi profil na IG @malinowa_mamba.


Serdeczne podziękowania za to niezwykłe przeżycie!
Z lotniczymi pozdrowieniami Krystian_Ikar
Zdjęcia jak zawsze Gosia <3


Komentarze

Popularne posty