Dreams come true- Aerofestival #5

   Dnia 30 czerwca mieliśmy dzień dłuższy aż o sekundę! ;) Zastanawiałem się, jak mądrze ją wykorzystać i wpadł mi pomysł napisania posta. Aerofestival już dawno się skończył, sesja egzaminacyjna również- wszystko, co dobre szybko się kończy. Egzaminy udało się zdać w pierwszym terminie na bardzo wysokie oceny, dzięki całodniowemu pobytowi na lotnisku Ławica. Motywacja fundamentem sukcesu:)
   Zdjęcia z indywidualnych pokazów krzyczą do mnie z mojego ultrabooka, abym je opublikował. Powtórzę, samoloty akrobacyjne wykonują w powietrzu to, czego nie potrafią nawet ptaki! Pilota nie limituje nic oprócz jego wytrzymałości na przeciążenia dodatnie/ujemne oraz możliwości samolotu.
Su-31 LY-JKA Jurgis Kairys (Litwa)
Marzyłem, aby kiedyś móc zobaczyć pokaz litewskiego bohatera narodowego Jurgisa Kairysa. Szczególnie mnie zależało na manewrze "kobra" oraz na efektownej spirali. Nie zawiodłem się. Z największą przyjemnością wsłuchiwałem się w charakterystyczny dźwięk radzieckiego silnika gwiazdowego. Zarówno ten silnik oraz ogromne śmigło pozwalają Jurgisowi zawiesić samolot na śmigle niczym helikopter. Oj trudno było sfotografować tego czarodzieja ;)








Extra 330SC SP-TLC Łukasz Czepiela

Marzyłem również, aby kiedykolwiek zobaczyć freestyle Łukasza i to na Extrze 330SC :) "Łukasza znalazłem" na YouTube chyba w 2011 roku, znacznie wcześniej, niż zrobiło się o nim głośno za sprawą startów w Red Bull Air Race Challenger Cup ;) Na filmach głównie w "Żelaznej Extrze" świetnie się bawił, a jego pilotaż jest zawsze bardzo interesujący. Poza tym moją sympatię zyskał swoim bardzo ciekawym i fajnym życiorysem. A Extra 330SC SP-TLC jest bardzo seksowna... cholernie mnie się podoba ;) Na szczęście ma dwumiejscową równie piękną siostrę 330LC SP-TLS :)












Łukasz pozdrawia lotniczą publiczność :)

ZOBACZ TAKŻE:
*What can I see more? Aerofestival 4 (link)
*Ku radości chwilo trwaj! Aerofestival 3 (link)
*Baltic Bees Jet Team Aerofestival 2 (link)
*Turkish Stars Aerofestival 1 (link)

Zdjęcia przy współpracy z Aleksandrą ;)
Ja również lotniczo pozdrawiam :) Krystian xD

Thank you very much, see you soon!

Komentarze

  1. Piękne zdjęcia i gratuluję zaliczenia egzaminów! :) Również miałam być na aerofestival ale sobie odpuściłam, pomimo ze jestem Poznanianką. Zacznę Cię odwiedzać częściej, pozdrawiam serdecznie. :)

    maszynyokiemdziewczyny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo za gratulacje i miłe słowa :) Zdjęcia mogły być troszkę lepsze, ale dopiero w tej materii zdobywamy doświadczenie ;) Mieszkam 80 km od Poznania (Siedlec koło Wolsztyna) i specjalnie wracałem z Wrocławia aby móc odwiedzić Aerofestival :) Wspaniała przygoda, mam nadzieję, że w przyszłym roku znów się odbędzie! :)
      Twój blog jest bardzo interesujący, więc często będę na niego wpadał :) Gorące pozdrowienia dla Ciebie! :)

      Usuń
    2. Wydaje mi się że to chyba twoja siostra robi zdjęcia,więc nie ładnie podpisywać się pod nimi i mówić że mogą być troszkę lepsze.Zdjęcia są bardzo ładne i nie rozumiem co byś chciał w nich poprawić... Prezentują się bardzo ładnie,jakościowo też,choć nie są robione super sprzętem.Jedyne co mi pozostaje w tej kwestii do powiedzenia,to są tylko gratulacje dla niej, za talent.Gorąco pozdrawiam siostrę.

      Usuń
    3. Spójrz na to z innej strony- w przypadku zdjęć nie popadamy w samozachwyt i oczywiście chcemy być jeszcze lepsi :) Przy poprzednich publikacjach wspominałem, że zdjęcia wykonuje moje siostra... Gratulacje i pozdrowienia przekażę, tylko nie wiem od kogo xD

      Usuń
  2. Mieszkam niedaleko lotniska, także impreza chcąc nie chcąc towarzyszyła mi cały czas :-P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie masz :) Chciałbym mieszkać blisko lotniska, impreza lotnicza raz w roku przez dwa dni, a na Ławicy samoloty lądują codziennie - dla mnie raj ;) Dzięki za komentarz :) Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga od czasu do czasu xD

      Usuń
  3. Powiem Ci, że w ogóle nie interesuję się takimi tematami, ale te zdjęcia i opis nad nimi są tak świetne, że miło się tu zagląda :) Chyba kiedyś wybiorę się na taki aerofestival, bo musi to być cudne doświadczenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za miłe słowa, bardzo cieszy mnie Twoja opinia :) Aerofestival w tym roku debiutował, więc w przyszłym roku powinna być następna edycja, może jeszcze lepsza ;) Cudowne nie tylko są same pokazy, ale fantastyczni są piloci i ich drogi do spełnienia swoich marzeń xD

      Usuń
  4. Bardzo profesjonalna relacja! Zdjęcia są super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za przyjemne słowa :) Obecnie mam mały odpoczynek od pisania bloga, ale zapraszam do częstszego odwiedzania mojego bloga xd Z lotniczymi pozdrowieniami ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty