Życzenia świąteczne

Szanowni Państwo!
Na początku chciałbym podziękować "Mojej Mikołajce" za bardzo fajny i miły prezent gwiazdkowy. Otrzymałem bardzo wspaniałą książkę o samolotach, był to bardzo oryginalny pomysł. Nie jest wielką tajemnicą fakt, że jestem miłośnikiem samolotów. Książka zawiera treści dotyczące początków awiacji, samolotów z II wojny światowej, współczesnych myśliwców, samolotów cywilnych oraz "dużych" samolotów komunikacyjnych. Fajne jest to, że książka zawiera dużą ilość zdjęć. Jest to miła pamiątka, która przez wiele lat będzie przypominała mi o mojej szkole, pasjach i marzeniach. Tak więc jeszcze raz z całego serca dziękuję!


Z okazji Świąt Bożego Narodzenia chciałbym życzyć Wam wszystkim w tych wyjątkowych dniach miłej, radosnej i rodzinnej atmosfery, dużo zdrowia, szczęścia i pomyślności!

 Wesołych Świąt!
Frohe Weihnachten!
Merry Christmas!
Krystian


(źródło: kartki.pl)

(fotografia: AD)
PS: Dzisiaj "uskuteczniłem" tradycyjnie sernika oraz makowca ;) Ach te prace w kuchni...


Komentarze

Popularne posty